четвер, 27 лютого 2020 р.

"Поліські акварелі": Неля ДОРОШЕНКО

Шановні друзі!
Продовжуємо знайомити вас
із творчістю
поетів Поліського краю.


Цей допис присвячено поезії
Нелі ДОРОШЕНКО -



Неля Дорошенко, маючи вищу педагогічну освіту, майже сорок років працює в школі села Стара Гута Середино-Будського району.

Захоплена поезією, пише добрі, чуттєві, світлі вірші, які друкуються в районній пресі.

Видала поетичну збірку «Співи моєї душі».






В Старій Гуті 

В Старій Гуті на кущі калини
Соловейко піснею заллється.
Хай у рідній неньці-Україні
Доля усім людям посміхнеться!
Стара Гута.
Навкруги ліси,
А повітря — пий і не нап’єшся.
Рай із ягід дивної краси...
Глянеш — і душею оновишся.
Річечка Улічка в берегах
Весело джерельцями співає.
Самобранка лісу вся в грибах,
І здається, кращої немає.
Стара Гута — казка лісова.
Пишна восени, прекрасна літом.
Земляків історія жива
Росами блакитними омита.
У буремні роки на війні
Партизанам стала ти колискою.
Спалена, зкровавлена, та ні, 
Ти не впала,
не схилилась низько.
Що в тобі такого, рідний краю,
Що бунтує душу і тривожить?
То любов до тебе, і я знаю,
Розлюбити за весь вік не зможу.


Учительська доля 

Знайомою стежиною щодня
Я заклопотано іду до школи,
Де весело щебече дітлашня,
Де дивосвітом виграє навколо.
Там наскрізь розкриваються мені 
І голубенькі, й карі оченята.
Так долею призначено (чи ні?)
Не то знання,
а всю себе віддати.
Крізь ваші долі променем пройду,
Мої маленькі і дорослі діти.
Отак я зможу на святій землі
Своє життя іще не раз прожити.

Немає коментарів:

Дописати коментар