четвер, 19 листопада 2015 р.

"Ім’я моє шепни – я вітром повернуся"


  «Автограф» Альбіни Батуриної




18 листопада у відділі літератури з мистецтва Центральної міської бібліотеки
ім. Т.Г. Шевченка в межах міжрегіонального проекту «Сумщина творча. Культура і мистецтво» відбулася презентація творчості Альбіни Батуриної.

 
Це другий з циклу поетичних вечорів, приурочених до виходу у світ колективного збірника «Автограф» сумської обласної літературної студії «Литра.com». До того ж, Альбіна Батурина є також активним учасником літературно-мистецького клубу "ГРАНЬ" при відділі абонементу нашої бібліотеки.

Альбіна родом з Полтави, за фахом педагог. Почала писати з 2010 року. Вже через три роки випустила книгу «Життя як є...», у 2014-му – «Никогда не говори никогда», у 2015-му – «Сміховінегрет».



Друкувалася в сумській періодиці, в альманахах «Каштановый дом» (Київ), «Лава» (Харків), в колективних збірках «Мы» та «Грани слова» (Суми). Захоплюється літературою, мандрівками, фото, психологією та інш.

 

Альбіна Батурина відома сумському читачу в основному як автор жартівливих віршів та гуморесок. На сьогоднішній зустрічі поетеса виступила і як автор ліричних поезій, які прозвучали не тільки в її виконанні, але і у виконанні її колег по літературній студії.



Нагадуємо: кожної наступної середи о 17:00 «Литра.com» продовжить знайомити читачів нашої бібліотеки з авторами збірника «Автограф».



25 листопада відбудеться творча зустріч з Альоною Смірновою.
 
Запрошуємо всіх любителів поезії. Вхід вільний.


Т. Лебідь, О. Кузьміна,
відділ мистецтв ЦМБ ім Т .Шевченка



СВІТ МОГО Д‎ИТИНСТВА

Світ мого дитинства – не ліси, не гори,
Не тайга барвиста, не ланів простори.
Мліє хтось від луків, солов’їних співів,
А я шаленію від міських мотивів.
Я пройду неспішно вулицями міста,
Зачарує серце красота барвиста.
Не потрібно гаю, ні степних просторів –
Хай милують очі куполи соборів.
Лише б гріли душу малюків усмішки,
Грілися б на сонці паркові доріжки.
Світ мого дитинства десь тут загубився,
Через скільки років знов мені зустрівся...
Світ мого дитинства – це шматочок неба.
А мені, зізнаюсь, іншого й не треба.


***
НІЖНІСТЬ

Я ніжністю до тебе доторкнуся,
Та йдуть дощі, дарують забуття.
Ім’я моє шепни – я вітром повернуся,
Минулим почуттям даруючи життя.
Я повернуся лагідністю літа,
Втамую біль твій, відверну біду.
У леготі тремтять берези віти,
У спогадах до тебе я прийду.

*** 
РОКИ ІДУТЬ...

Роки ідуть, ідуть роки…
Кружляють стомлено зірки,
Холоне серце – завірюха,
На скроні срібним вітром дмуха.
Сніжинками встеля волосся.
Чи може, то мені здалося?
Зажди, зима, не наступай!
Іще буяє трав розмай,
Іще в душі квітують маки,
Геть осені женуть ознаки.
Холодний вітер, зачекай,
Ласкавих днів не відбирай.
Ще радості дзюрчать струмки,
Нехай ідуть собі роки.

Немає коментарів:

Дописати коментар