неділю, 15 жовтня 2023 р.

Богдана ГУСАК. А мені...: вірш дня

 А мені тебе, як літа. В збляклих барвах.
Зовсім трохи.

Віктор Бойко


Осяває зливок сонця піраміду терикону.

Шпари... Пара, як примара... У калюжах – льоду хруст.

А мені тебе, як літа, дуже хочеться до скону.

 

 

 

 

Хоч краплиночку на денці для пришерхлих спраглих вуст.

В збляклих барвах – екзотична, вкрита інеєм колючка

плавно-вправно... Сам недосвіт до мистецьких взявся справ.

А мені, щоб доторкнулась до щоки тепленька ручка.

Кожен пальчик обережно цілував би й цілував.

Геть подалі біль і втому! Попри сильний вітер лютий

не здаватися – тримати оборону, висоту.

А мені б твій голос-пісню зовсім трошечки почути.

Я ловив би кожне слово і усмішку на льоту.

Зимно... Димно... Понад степом крешуть іскри чорні коні.

Чи то близько, чи далеко – в реві спалахи й вогні.

Мов калина, багряніє на розталім териконі...

Небо сходиться з землею... А мені би... А мені...

14.10.2023

Немає коментарів:

Дописати коментар