вівторок, 12 березня 2024 р.

Прошепочи моє ім’я: пам’яті Альбіни БАТУРІНОЇ

З великою скорботою повідомляємо про тяжку втрату: відійшла в засвіти незмінна активна учасниця літературно-мистецького клубу "ГРАНЬ" АЛЬБІНА БАТУРІНА.

На згадку про талановиту письменницю і чарівну жінку публікуємо один із останніх її віршів.

 




Альбіна Федорівна Батуріна видала 14 книг творів різних жанрів: проза, поезія, публіцистика, гумор та сатира. Лауреат і дипломант багатьох літературних конкурсів, член Національної спілки журналістів, Конгресу літераторів України, літературно-мистецького клубу "Грань" (з 2013 року), літературного клубу "Творча альтанка", була активною учасницею літературного життя міста Суми і України.

Світла пам'ять!


ПРОШЕПОЧИ ІМ’Я

Прошепочи моє ім’я –

Гукни ледь чутно крізь роки.

Торкнеться вій сльоза моя,

Та це лиш дощ, що давсь взнаки…

Та це лиш осінь гомонить,

Рудий здійняє буревій…

Вогонь свічі хиткий тремтить,

На склі малює образ твій.

Морфей обійме, наче ти…

У царство снів порину я.

Для нас там зведені мости…

Прошепочи моє ім’я.

 Із циклу "Елегія тиші". - Українська Літературна Газета. - 2023. - 15 січня

Немає коментарів:

Дописати коментар