четвер, 28 травня 2015 р.

«Истории, рассказанные кистью»

26 травня в секторі мистецтв
Центральної міської бібліотеки ім. Т.Г. Шевченка
відкрилась виставка живопису
«Истории, рассказанные кистью»

 

Цього разу свої творчі роботи представив молодий і талановитий художник
Іван Огієнко.


Івану всього лише 16 років, але художня обдарованість та смак відчувається в кожному його пейзажі та натюрморті. 


Сам юний художник про себе сказав:
«Скільки я себе памятаю, стільки я і малюю. Усе моє життя пов’язане з творчістю. Я знаю чого хочу і завжди цього досягаю. Мене з дитинства навчає найкращий викладач дитячої художньої школи – Соклаков Володимир Михайлович. Всьому чого досяг я завдячую йому».


Зараз Іван навчається в Сумській обласній гімназії-інтернаті для талановитих та творчо-обдарованих дітей.




Із задоволенням вивчає мистецтво, архітектуру, англійську мову, ораторське мистецтво, займається науковою роботою. Захоплюється компютерами, випилюванням по дереву, активно вивчає рідну мову.


 Запрошуємо всіх любителів живопису відвідати виставку, яка буде діяти до 24 червня.

Немає коментарів:

Дописати коментар