вівторок, 23 червня 2015 р.

"Серцем я вас обіймаю"...

Нова збірка поезій чекає на вас!




ВАСИЛЬЧЕНКО Лідію Іванівну багато хто знає на Сумщині, особливо бібліотекарі. Вона довгі роки працювала викладачем бібліотечних дисциплін, завідувачем бібліотечним відділенням Сумського вищого училища мистецтв і культури ім.Д.Бортнянського.


Нещодавно до дня свого ювілею Лідія Іванівна видала за допомогою обласної наукової бібліотеки збірку поезій «Серцем я вас обіймаю» і подарувала її в бібліотеки. Поезією вона займалась давно, була керівником літературно-художньої студії «Криниця» свого училища, підтримувала молодих поетів.

Свої вірші Лідія Іванівна присвятила рідним з дитинства місцям і дорогим людям:
«Запрошують трави в дитинство
У той безтурботний рай,
Де так красиво і чисто,
Квітковий, чарівний розмай…»;
природі і любові:
«Любити дерева і квіти,
Любити саме життя,
Вміти всьому радіти
Чекати на майбуття…»;
книгам і колегам:
«Стоїть книга, мов сирота
На красивій, різьбленій полиці
Їй болить, що ніхто не чита,
Читачі де її світлолиці?»;
Т. Шевченку і Україні:
«Звертаюсь знову до Тараса
Поговорить щоб про життя
Його «Кобзар» - життя окраса,
Дороговказ у майбуття»;
Майдану і героям АТО…
«Я Волноваха, я Донбас
Я проклинаю, Путін вас
За біль і сльози матерів
Краще б ти сам уже згорів…»
Пройшовши довге й наповнене життя автор твердо вірить в добро і кохання, в незворотність долі і перемогу України:
«Помиляшся, вороже, ти!
Не здолати тобі Україну,
Нашу рідну святу Батьківщину,
Свою землю не віддамо,
Хоч багато й ще згинемо…»
Лідія Іванівна, як завжди відверта і щира, а її поезія, це прояв її чистої душі.

Збірка «Серцем я вас обіймаю» чекає на свого читача! 

Мартюшова Олена, 
заступник директора Сумської ЦБС

Немає коментарів:

Дописати коментар