понеділок, 21 серпня 2017 р.

"Я впевнена, що кожна людина народжена для створення прекрасного", - Світлана Качуровська



Вірте в казку та будьте щасливі!




"Неможливо повернутися в дитинство, - скажете ви. Відповідаємо: Можливо! Адже ми і наші відвідувачі такою можливістю насолоджуються вже другий тиждень. А все тому, що у відділі мистецтв Сумської центральної бібліотеки ім. Т.Шевченка оселилася тепла, яскрава, весела і жива казка про місто Суми, його мешканців та багато інших цікавих речей... Ім"я цього дива - виставка "Мій казковий світ" художниці Світлани Качуровської.

На виставці представлені просто казкові картини та казкові картини незвичайні:  картини-стільці, картини-столи, картини у вигляді потягу. Виконані олійними фарбами та аквареллю, написані пензликами, ложками, серветками, і, навіть, пальцями. 

Світлана Качуровська зізнається:
"Я показую свою душу, те, що я думаю про своє місто, місто як я його люблю, і перш за все хочеться донести до людей що треба цінувати кожну мить, бо на жаль вже ми не в змозі, завернути стрілочки годинника назад". 
Світлана Качуровська народилася 1982 р. у селі Жовтневе Конотопського району Сумської області.
"Мій шлях до відкриття у собі художника був випробуванням багатьох фарб життя. Ще кілька років назад, будучи дипломованим юристом та економістом, я знову повірила в казку.
Із 2014 року з «Першого натхнення» починається моя виставкова діяльність. Відтоді відбулось вісім виставок живопису у місті Суми.
Пишу картини олійними фарбами та аквареллю за допомогою пальців, пензликів, мастихінів, ложок та серветок."
Художниця щомісяця проводить безкоштовні майстер-класи із олійного живопису для художників-початківців. У 2016 році проілюструвала першу книгу «Казкове місто Суми».
"У своїй творчості прагну до відчуття казки. На кожне нове полотно я намагаюсь перенести тільки все краще, що бачу, переживаю, ціную: радість життя, багатство природи, любов до рідного краю та красу відносин.
Своєю виставкою «Мій казковий світ» я хочу донести до людей, що не зважаючи на проблеми, треба вірити в казку і цінувати кожну мить! Я впевнена, що кожна людина народжена для створення прекрасного!"
Життєве кредо Світлани:
"Я впевнена, що кожна людина народжена для створення прекрасного! Вірте в казку та будьте щасливі!"

Тож, якщо вам набридла сіра одноманітність буднів і ви бажаєте чогось казково-незвичайного - відвідайте виставку Світлани Качуровської та відновіть чудове відчуття безтурботного мрійливого дитинства, коли було можливо все і, навіть, більше!

 
Наталія Устименко, 
відділ читальних залів ЦМБ ім. Т.Шевченка




💙💚💜 Світлана Качуровська. Мій казковий світ.💙💚💜

Якось маленькі сумчани, Руденькі Дівчинка та Хлопчик, годували голубів на Сотні. Раптом вони побачили Білу Птаху, яка кружляла над нашим містом. 

- Звідки ти прилетіла? – запитали діти.

- Я Птаха Щастя, я облетіла увесь світ, там дуже цікаво і красиво!

Дітям також закортіло мандрувати, а раптом там краще, ніж удома!
Вони хутко зібрали безліч сумок, які тільки були у місті, аби чогось не забути, на всяк випадок.

І нарешті діти прилетіли на крилах Білої Птахи до Італії. Вони завітали до Сумського Кондитера, який так сумував за своїм рідним містом, де він провів найкращі дитячі роки. Тепер тут, в Італії, він випікає тільки тортики, які прикрашені елементами міста Суми. 

- Я віддав би все, аби хоч на мить повернутися в дитинство, але це вже не можливо.
Потім діти полетіли до Франції. Там вони зустріли Перукаря, який так любить свою роботу, але так сумує за своїм рідним містом Суми, де він виріс. Перукар робить парижанкам тільки ті зачіски, де можна впізнати сумську архітектуру. Найбільше йому подобається зачіска «Альтанка». 

Так діти облетіли увесь світ, але відчули, що вже сумують за своїм рідним містом.
І ось вони спішать додому, де на них чекає скромний затишний будиночок і все те, що так нагадує про найкращі дитячі роки. 

Діти зрозуміли, що на гостинах добре, але вдома краще. 

- Наше місто найкраще в світі! - лунало із усміхнених дитячих вуст.

Але чому діти мріють якнайшвидше вирости, а дорослі повернутися в дитинство?

Немає коментарів:

Дописати коментар