неділю, 11 лютого 2018 р.

Людмила Ромен: «Суми – місто моєї долі»


8 лютого в Сумській Агенції промоції «Суми» поетеса Людмила Ромен презентувала свою нову збірку поезії «Місто моєї долі», присвячену місту Суми.







Автор є членом Національної спілки письменників України, Асоціації діячів естрадного мистецтва України, лауреатом літературних премій ім.О.Олеся та О.Погрібного, автором 11 поетичних збірок. 



Шанувальники творчості Людмили Валентинівни привітали поетесу з творчим ювілеєм та побажали подальших творчих успіхів.


 
 

Сумчани чекають на зустріч з новою поезією видатної землячки, а читачі бібліотек нашої системи ще й на зустріч з самою поетесою.


 
 
 


Для присутніх на цьому вечорі був представлений перегляд відеоролика "МЕНЕ НЕМАЄ БЕЗ ЛЮБОВІ"  про творчість Людмили Ромен, підготовлений бібліографами Сумської міської бібліотеки ім.Т.Шевченка. 


Мене немає без любові
"Мене немає без любові": До ювілею Людмили Ромен

Олена Мартюшова, 
 заст.директора СМ ЦБС

Немає коментарів:

Дописати коментар