четвер, 14 березня 2019 р.

“Моя зоря зійшла понад снігами…”: Людмила Ромен


14 березня у відділі літератури з мистецтва Сумської центральної міської бібліотеки відбувся чудовий захід – творча зустріч з прекрасною поетесою Людмилою Ромен.








Виступу Л.Ромен передував віртуальний нарис життя і творчості відомої поетеси “Я – не лише слова! Я – вогонь! Я – жива!”, який презентувала головний бібліограф відділу довідково-інформаційної роботи Світлана Острога.





Ведуча заходу – провідний бібліотекар абонементу Білокур Алла Володимирівна.


 

Людмила Валентинівна Ромен познайомила прихильників своєї творчості з новою збіркою поезій “Чорнобривці на снігу”.




Присутні мали змогу насолодитися палітрою талантів Людмили Валентинівни, яка декламувала вірші, співала романси, виконувала власні музичні твори на фортепіано.




Прикраса заходу – книжкова експозиція “Моя зоря зійшла понад снігами…“, звернувшись до джерел якої, учасники і гості свята мали змогу більш детально ознайомитися з виданнями Л. Ромен.


 
 
 



Дякуємо шановній поетесі, прекрасній людині Людмилі Ромен за зустріч, щирість душі, багатогранний талант, яким вона ділиться з усіма!!!


Людмила Понкратова,
пров. бібліограф ВІДРМ


Немає коментарів:

Дописати коментар